Hayathayal Kızlar bebeğim doğduğunda bembeyazdı şimdi 4 aylık esmer Baya gittikçe kararıyor böyle mi olcak 😅
handemiyy Hayathayal derisi sudan çıktığı için soft ve daha beyaz olabilir ilerde hangi renge doğru gittiyse odur yani esmerdir
Golirem Hayathayal ay benimde oğlum 2.5 aylık hala bembeyaz biz çok şaşırdık hatta ailecek 🤣 dönecek mi acaba rengi hala değişmedi merak ettim 🤣🤣
Yelizinannesi Kardeşim doğduğunda esmermiş hatta doktor anneme bak kapkara bir kızın oldu diye espiri yapmış şuan 18 yaşında ve bembeyaz en ufak güneşte yanıyo😂💁🏻
Deletedmom_112 Hayathayal benimkiler de ilk 40 gün falan bayağı esmerlerdi iki ayı geçtikten sonra bembeyaz oldular.
EmineYilmaz Hayathayal 2 kızım sarışın doğdu kaşları sarılıktan gözükmüyordu . Ten renkleri kırmızı doğdular. İkisi de sarışından normale döndü ten renkleri beyaz ama sarı sarı değiller 🥹 Doğduğunda ve az önce çektiği fotolar:
Burcak52 Hayathayal yani sizin ve eşinizin ten rengi neyse ona yakın bir şey olur diye düşünüyorum. Ama genelde esmerden beyaza doğru gider 😬 belki de sizinki esmer bomba olacaktır ☺️
mobesebesir Hayathayal oğlumun doğduğunda saçlar simsiyah teni beyazdı sonra sarılık geçirdi karardı esmer olacak dedik şuan beyaz tenli ve saçları kumral