Seyma-K 21 aylık ve 7 aylık 2 bebeğim var yürüteç almadım. Almiycam da ilk kızım 10 ayın sonuna doğru yürüdü 2. De şuan 7 aylık. İşi gücü bırakıp çocuğumla ilgileniyorum şuan bı zarari yok gibi görünür ama ilerde olmayacağının garantisi yok. Biri zararlı biri yararlı diyorsa zararlı diyen kısma neden zararlı diye bir bakmak lazım. Söz konusu çocuklarımız.