Laden İyi akşamlar kızlar🌺 Kapatıcı ve allık bakıyorum. Göz altlarım aşırı mor benim ya. Bugün arkadaşımla görüntülü konuşurken gözlerinin altı iyice morarmış sanki diyince şöyle bir baktımda harbiden öyle olmuş🥲 Ucuz mal alacak kadar zengin değilim sözüne dayanarak alışveriş yaparım hep. Fakat hesaplı ama şu markada çok güzeldir dediğiniz bir marka var mı? Yada ben şu markanın aldığım her ürününden memnun kaldım dediğiniz? Favoriniz hangisi? Kapatıcı ve allık öneriside bulunun bari de keyfim yerine gelsin🤓
Mom098 Laden BB krem fondöten kapatıcı allık hepsi noteden alıyorum 😄 Bakımları da Yves Rocher alıyorum Maskara loreal Paris Başka da marka bilmem 😄
Birprenscik Laden kozmetik olarak far paletleri revulation,tecnic allık pastel, maskara golden rose,maybeline,farmasi pudra pastel,Faberlic eyeliner beaulis rujavon,Farmasi,pastel karışık makyaj bazı lorael,maybeline Kişisel bakım celenes,maxpine
Beraninannesii Laden Rimel deborah ve rimmel london, far revolution, fondöten rimmel London pudra Farmasi genel olarak bu markaları seviyorum.
1bebi1anni Laden göz altı kapatıcılığında Skinfood Salmon Concealer 🤌🏻 morlukların azalıp düzelmesine de yardımcı oluyor bence, balık yağı içermesinin faydalarından heralde
Laden Beraninannesii farmasinin bb kremini almıştım bir kere. Yüzüm mayın tarlası gibi olmuştu tövbe ettim😁
1morportakal Laden Fondöten mac studio fix kullanıyorum kapatıcı da mac studio finish. Allık misshanın likit allığı var elimde ama minik sivilcelendiriyor o ayarda bi allık bulursam değiştireceğim. Günlük hayatta daha çok bb krem kullanıyorum en son Lancome skin feels good kullandım ama açık tenli olduğum için açık rengi bile bana uymadı. Buğdaysanız ona da bakmanızı tavsiye ederim ben şu an purito 13 numara kullanıyorum. Cildimi çok aydınlık gösteriyor çok memnunum. Ama makyaj çantamın ağırlıklı markası mac. Rujlarım farım far fırçam filan mac ve çok da sevdiğim bi marka
Laden 1morportakal mac markasının ürünlerini bende çok seviyorum. Missha nın bordo kutulu bir ürününü aldım bb krem gibi bir şey sanırım. Çok beğendim onuda. Şu selena gomezin markasına bakıyorum acaba gereksiz mi övülüyor yoksa övüldüğü kadar var mıdır? Likit allığını alacağım sanırım☺️
asrinhatasi Laden skinfood sanırım baya iyi diyorlar ve doğal duruyormuş denemedim ama bakın isterseniz 🌸
Birprenscik Laden kız çoğu yeni değil eski belirli markalara takılı kalmıyorum ben ama tecnic çok iyi👍🏻 öneririm pigmentleri
Laden Mom098 pembe bir rimel vardı ı love extrem di sanırım adı. Karaborsaya düşerdi 10 liraydı. O bile kaç para olmuş flormar bilinen bir marka en azından fiyatıda bencede gayet makul🤓
tomvejerry Mom098 valla zamanında 30 -40 tlye aldığım fondötenim 500 küsur şuan tabi durumu iyi olanlara normal gelebilir 🤷
Deletedmom_79 Laden skinfood salmon concealer çok öneriliyor. Lokal uygulama seviyorum dersen iyi bir seçenek hem de all skin type. Nyx bare with me’de öneririm. Allıkta kesinlikle Benefit tercih ederim. Hoş ben bronzer olan Hoola’yı kullanıyoeum ama pembe şeftali seversen galifornia veya dandelion’lara bakabilirsin.
Laden Deletedmom_79 skinfood salmon concealer Bir ara gratiste görmüştüm o dönem epey övülüyordu hatta. Çizgilere doluyor çok yorumları görünce almaktan vazgeçmiştim. Bir de krem şeklindeydi sanırım bu. Yüzüm çok kuru olduğu için kesin bende hiç güzel durmaz🥹