Kızım 2 ay 6 günlük. 40 ına kadar sürekli agladı hiç susmadı bizde sürekli elden ele gezdirdik sussun diye alışmaz bişey olmaz dediler 🤦🏻♀️ Şimdi başlara göre iyi ama uyanık oldugunda hep mızmız ve aglıyor aglayınca da emzigine reçel batırıyoruz azıcık öyle susuyor ve bayadır böyle nereye kadar ben bu kızı reçelle susturacağım bilmiyorum başka türlü susmuyor imkansız ya hoplatacan ya zıplatacan anca bide öyle kötü alıştı🤷🏻♀️ Nasıl bir çözüm bulacağım buna nolur bi akıl verinn. Doktor pamukçuk için mikostatin vermişti oda tatlı reçel yerine artık onu emzige damlatıyorum reçelden iyidir en azından 🤦🏻♀️ Bu yöntemi nasıl bırakıcam nasıl olacak kafayı yemek üzereyim 🙄🤷🏻♀️ Çocuğumu susturamıyorum ben nasıl anneyim diyorum kendi kendime işin kolayını bulmuşsun reçele batır ver 😒🤷🏻♀️🤷🏻♀️