uykucukoalaa Sorum yukarida v12 alcaktim fakat son modeli daha cazip geldi ama kullanan yok çevremde yeni olduğu için 🫠
uykucukoalaa PPrensannesiiii evet maalesef çok yüksek fiyat bende 9 taksitle alacağım yoksa imkansız zaten 😬
uykucukoalaa ilyestaa ya biraz araştırdım karşılaştırma videosu falan istedim alan pişman olmuş yorumlarda aynı şekilde şikayetler gördüm v15 alacağım sanırım 😬
uykucukoalaa ilyestaa sanırım bende v15 tercih edeceğim inşallah ağırlığı yormaz beni hep ağırlıktan yakiniyorlar 😄
ilyestaa uykucukoalaa ilk gün evet çok ağır olduğunu düşündüm ama şimdi alistigim için hiç ağır gelmiyor. Bence hiç pişman olmasın fiyatlar iyice ucmadan al 😊