Ben de parol içerek ve nane limon ile geçirdim. Ve sürekli maske taktım bebeğime geçmesin diye, özellikle emzirirken. Çok şükür geçmedi ona. Yanınıza gelebilecek birisi varsa o da iyi olur hem o bebeğe bakarken siz dinlenirsiniz hem de bebekle temasınız azalır. Allah tez zamanda şifa versin.