Aysegul___ merhaba benim oğlum 15 aylık, ben 4 aylık hamileyim. Hala emziriyorum bir sorun yok. Sadece son birkaç haftadır eskiye nazaran sütüm azaldı, oğlum da emmek istedikçe meme uçlarım çok acımaya başladı. Bilmiyorum geçici bir süreç mi ama bu ay bıraktıracağım yavaş yavaş sanırım çünkü geceleri meme için uyanma devam ediyor ve bu durum eskiden önemli değildi ama karnım büyüdükçe zorlaşmaya başladı. Bakalım hayırlısı 💚 bir yandan bıraktırmayayım beraber bile emziririm diyorum bir yandan karnımdaki büyüsün, oğlum da 15 ay emdi maşallah diyorum. Ne bileyim annelik hakketen delilik 🙏🏼