Ftmysf1007 Selam kızlar. 3 aylık kız bebeğim var. Sadece anne sütü vermeye çalışıyorum. Çok uyumuyor. Kolik bi bebekti. Erken doğum oldu zaten. Kilosu ne durumda sizlerin ? Neler yapıyor.