Merhaba kızlar bebeğim 4ay 18 günlük fakat bugün aşırı huysuz bu aralar salyası vardı ama bugün biraz daha artmış sanki salyası çenesine geliyor tam siliyor m ağlamaktan helak oluyor çenesine dokununca sanki diş eti kabarmış aranızda bu durumu yaşayan varmı ne yapmam gereken birşey varmı acaba ?