Kizbebekannesii ya ben daha cok sinirlendim hosuma gitmedi xocuk doyasiga gulemedi.Bir kac kezdir goruyorum bu cocuk daha yeni sesli gulmeyi oyreniyor ve hickirik tutuyor ilk aman herhalde oyelsinedir dedim ama bakiyorm baska zaman degil sadece gulerken hickiriyor sinirlendim bende icimde😂Ama hosuna giderse bende taklit ederim ama benim kiz biraz korkak gibi baloncuk yapinca bile korkuyor😂birde baloncuk yapmayi oyrendinkendisk durmadan agzini salyalariyla baloncuk yapioe ben yapinxa goxlerini bereltip bakiyor 😂😂🤦