Kizlar 2 aylık olacak bebeğim son bikacgundur çok kusmaya başladı mamayı biraz cogalttim ama mama vermesem tek süt versemde kusuyor dün burnundan geldi fışkırarak kustu çok korktm birde memedeyken emerken de kusuyor bı anda ağzında meme varken sonra ağlıyor geri emmek iistiyor yaşayan var mı normal midir doktor bisy demiyor olblr diyor ama emerkende uzun süre emmiyor yatarken fln kusacak diye çok korkuyorm