Aylamm0903 Kızlar bebeğim grip olucak herhalde burnu akmaya basladı napmalıyım olmaması ıcın 7 aylık kızım
Peeri Aylamm0903 benimki de aynı oldu emzirdiğim için kendim sarımsak bal limon kürü yaptım ve sürekli emzirdim. sık sık burnunu temizledim. Terlediyse hemen üstünü değiştirdim gece dahi olsa. İlaç vermeden geçti. İnşallah sizinde geçer.
ayse74fe Burnunu serum fizyolojik ile temizleyin..7 aylık olduğunu söylüyorsunuz ıhlamur icirebilirsiniz ve agri kesici calpol VS verebilirsiniz yine de olacağı varsa oluyor malesef 😞çok geçmiş olsun
Aylamm0903 Peeri benimki emmiyor ıhlamur verıyorum hırıltısı var cok cok hafif balgam galiba mor soğana karanfil batırdım beşiğine koydum bakalım inşallah atlatır olmadan
Baklavanida Aylamm0903 sarımsağı ezin zeytinyağı ile karıştırın dolapta bekletin göğüs kafesine ayak altına sürün göğüs kafesine de sıcak bez koyun iyi gelecektir