18 aylık kizim geçen ay mamayı bıraktık sadece gece uyumadan önce veriyordum artık hiç vermiyorum,zaten gece beslenmesini 10 aylıkken bırakmıştık.Aksam yemeğini yiyor 7gbi 9 da uyuyor uyumadan önce yerse meyve o da nadir.Memeyi bırakıp mamaya geçme olayını gecmissiniz artık büyüdüler acikacagini sanmıyorum.Aksam yemegini güzel yiyor kızım acikmiyor o yüzden.Odasini ayirmissiniz emzirmeyi birakmissiniz bence normal böyle uyanmalar acıkma ile ilgili değildir.