Elifumay_devrilmez66 Emzirirken asitli şeyler içmek bebeğe gaz yapar mı arkadaşlar ilk doğduğun da yapar biliyorum da 4 aydan sonra gene yapar mı acaba
DrkAyz Elifumay_devrilmez66 biz 6 aylığız 5 aylık olduğundan beri içiyorum ben bir bardak gaz olmadı hiç
jap Elifumay_devrilmez66 yapar canım. Rahatça çıkarmaya başladıktan sonra içmeye başladım ben 7aylıktı
biroglanannesii1 Elifumay_devrilmez66 Hamileyken de içmedim emziriyorum hala içmiyorum kişinin kendisi için de zararlı kullanmayın
Elfgrn Elifumay_devrilmez66 6. Ayına kadar içmedim hatta unutmuşum ilk ictigimde tuhaf oldum o gün zeytinyağı verdim bebeğime her ihtimale karşı
Aysegulb Elifumay_devrilmez66 yok ya kendinizi o kadar kasmayın bir bardaktan birşey olmaz bende içiyorum bebeğim 2 aylık 🙈
Elifumay_devrilmez66 biroglanannesii1 normalde de çok içen biri değilim ama bi kaç gündür canım çok istedi niyeyse
Elfgrn Elifumay_devrilmez66 şükür gaz çok olmadı herzamanki gaz miktariydi ama işte insan riske atamıyor
emreozdemir Elifumay_devrilmez66 çok canım çektiyse 2-3 defa içtim ama 2. aydan sonra gazını rahat çıkardığı zamanlar gelince. Bir sıkıntı olmadı