kubratagram Kızlar bebeğimi yürütüyorum ama düz basmayı bilmiyo parmağının ucuna basıyo ve özellikle bi ayağıyla daha fazla yapıyor parmak ucuna basmayı. Normal mi bu durum 8 aylık bir bebek için adım atarkende zorlanıyo
63_hulya_63 kubratagram 8 aylık olduğu için normal dgl mi ? Yani oğlum daha 10 aylıkken emekledi 8 ay çok erken ayakta ayağına basması ben bu yüzden doktora bile götürdüm bana kızdı azarladı hatta çocuğu kendi haline bırak o kendi nezaman basacagini zamanını bilir dedi hakiketn de öyle oldu herşeyi kendi zamanini gelince kendini hazır hissedince bir bir yapıyor
EmineYilmaz kubratagram 8 aylık bebeği neden yürüyorsunuz ki ben onu anlamadım Adım atarken zorlanması normal değil mi? Bence yürüme emekleme konusunda bebekleri bi salın 🌺 Her bebek hazır olmayabilir 8 aylık kızım şuan emekliyor tutunarak yürüyor buna rağmen ben onu yürütmüyorum . Ne zaman isterse yürür . büyük kızım bunları 14 aylıkken bile yapamazdı. Her bebek farklı 2 kardeş bile birbirine benzemiyor