caganarass10 merhaba doğumdan sonra sol baş parmak oldu benim önce anlamadım sonra geç farkettim intihatp olmuştu hep basamiyordum üstüne doktor krem veedi işe yaramadı cekemiyorlar emziriyorum diye o zaman duş sinrasi kendim tırnak makası in törpü kısmı var sivri uç ora ile basldim intihabi akıtmaya her gun az az yaptım o pislik aktı sonra et gbi bişey çıkmış onu kesmeden yavaşça kaldrdim tırnağı her gün ama yaptım sürekli suda bekletip yada duşa girip yumuşayınca kolonya sürdüm hep ve kremledim sardım peceteyle çorapla durdum sürekli kremi tazeledim tırnağı kesmekte yetmiyor battığı yer açık yara kapanmaz ise tekrarlıyor batık ondan kremledim yarayı iyilestrdim çok şükür hallettim evde kendim ablam yaşadı kuaförde yaotrdi telntaktikar falan geçti babam yaşadı cektrdi tekratkadi kuaför gidin yada kendiniz evde yapın ama pes etmeyin yoksa daha fena oluyor