Düzenli adet olmuyorsaniz evet ilaçtan benim tamamen adetimi kesti sadece lekelemme yapıyordu menopoza girmiş gibi en ufak şeye parliyordum bıraktım.kendime geldim 😀
Yani adet oluyorsaniz ilaçtan değildir çünkü bu ilaçtan bazılarının adetini kesiyor bazılarının kesmiyor adet olamamak gerçekten büyük sıkıntı