Merhaba anneler Kızım 3 ay kontrolünde sadece 450 gr aldı ilk iki ay kilo alımı 1 kilonun üzerinde idi . 3. Ay üstüne düşsemde kardeşimi kayıp ettim eşimle sıkıntılarım oldu derken sütümün yetmediğini çişli bez sayısının azaldığını az işediğini fark ettim kontrolümüz ayın 2. Sinde bir daha mız mız bebek değil göğüste az duruyor ama bu ay atak döneminden. Dolayı meme reddi de var neyse ben kızımı aç kalmaması gelişiminin etkilenmemesi için mama başlamak istiyorum ama mama konusunda hiç bir bilgim yok çevremden de edinemedim. Gün içinde bir kere bi de gece yatarken vermeyi düşünüyorum hangi mamayı önerirsiniz acaba beslenmeme dikkat ediyorum bu arada sütüm artması için uğraşıyorum ama bu süreçte kızımın geri kalmasını istemiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var teşekkürler şimdiden