Güya doktor 3 saat arkalıklarla beslememi söyledi, o günden beri mümkün değil 3 saat olmuyordu ve bende bir sorun olduğunu düşündüm. Şimdi postu görünce yalnız olmadığıma sevindim. Ne zaman açıksa besliyorum açıkçası ya uykusu gelince mızırdanıyor ya da acıkınca