Defnem20 Kızlar bugün 40. Günüm doğum yapalı ama hala dünden bu yana kırmızı hafif pembe kanamam oluyor normal mi ?
Defnem20 Kimisi plensantadan parça kalmış kürtaj falan denilince korktum açıkçasi doktoruma da yazdım
Defnem20 ciko34 yani şimdiye kadar bir grlfi bir gelmiyordu gene bir haftadir gelmiyordu dün gene gelmeye başladı rengi döner diyor internette benim bildiğin hala kırmızı
dikkatbebekvar Defnem20 belki regl olucaksınzıdır. Ben bi haftaya kdar olmustum. Olanlar da biliyorum
Mrvsmt2502 Defnem20 aşırı kötü kokuluysa dediğiniz gibi parça kalmış olabilir ama sanmam lohusalık bitiminde kanama devam edebiliyor ama 40 günü geçmiş gusül alıp ibadetinize devam edebilirsiniz knama artık özür sayılıyor
neyapalimsimdi Benim de 36. Günüm birkaç gündür koyu kahverengi pıhtı gibi geliyor normal mi bilginiz var mı
ayazege16 Defnem20 benim 60 gün sürdü kanamam ara ara lekeleme gibiydi ara ara adet kanaması gibi artıyordu