KKuboss bize de geçen hafta rotarix, bexsero ve nimenrix aynı anda yapıldı. Doktorumuz “ayrı ayrı da yapsak aynı yan etkiler olacak, çocuğu boşuna bi kaç sefer yormayalım” diyince yaptırdım. Bir de doktorumuza güveniyorum o yüzden tereddüt etmedim. Bizde de iki gün ateş+ağlama krizleri+ halsizlik oldu, aşıdan önce bunların olacağını doktor demişti zaten. İki gün sonra geçti şuan iyiyiz bi sıkıntı yok.