burcuderen evet benım bebekde kasında fark etım hafifce zeytinyağı sürdüm bı kaçgğn gectı kafasındakı de aynen yorumlardakı gibi çok kötü idi banyodsn once yogun sekilde diplere yedire yedire hakiki zeytinyağı sürdüm dedelerin ince bıt tarağı ile taradım ama banyoda ılk kafasını ıslatım sonra vucudunu yıkadım tekrar basını yıkadım asıl banyodan cıkınca yumusadığı için çok fena cıktı bakalım tekrar olucak mı