mavideniz6 canim bizim iş çok karışık eeg çekildik evet. Bebeğim yeni doganken nefesi kesilir gibi oluyordu bizi de tedbir amaçlı eeg çekildi. Ve bozuk çıktı. İlaç başladılar ben panikle her hareketini sorguladım ve 3 4 doktora gittim video gösterdim dediğim hareketlerin nöbet olmadığını söylediler. Sonradan da nöbete benzer bir hareket yaptı Allahtan video çekmiştim doktora gösterdim şüphelendi olabilir de olmayabilir de dedi sartering mi ne varmış o bence dedi eeg çekildi 24 saat temiz çıktı ve şimdi ilaci bırakma sürecindeyiz inşallah bebeklerimiizi sağlıkla büyütürüz Rabbim hastalara da şifa versin inşallah