Hanımlar merhaba 5,5 aylık oğlum var Kasım ayının ilk haftası için doktorumuz menenjit tarihi verdi normalde 3. Ay kontrolünde yapacaktık rotavirüsle beraber yaptırmak istemediğimden ileri bir tarihe vermiş olduk. İnternetten bakıyorum ama terimleri anlayamıyorum menenjit aşıları ve dozları ile ilgili net bilgisi olan var mı bexsero ve nimenrix galiba. Tek maaş ve pahalı aşılar ile baş etmek çok zor tabi ki çocuğumdan önemli değil ama bilinçli hareket etmek istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏼