Sevgili anneler merhaba 1 yaşındaki kizimin başında bir kitle var 1 hafta sonra ameliyat olacak. Kitle tamamen alınıp patolojiye gönderilecek durumu kabullenip kendimi buna hazırladım lakin endişelerim var kızım çok hareketli bir bebek, sürekli hareket halinde, yaklaşık 1 aydır yürüyor bu yüzden zaman zaman düşüyor ameliyattan sonra onu koruyamamaktan çok korkuyorum normalde de asla yalnız bırakmıyorum ama anlık tutamadığım ve düştüğü oluyor malesef. Başında dikiş olacak ve sargı bezi. Normalde toka dahi taksam çekip cikartiyor onuda cekistirmesinden korkuyorum enfeksiyon riskine karşı sargılı kalması gerekiyor. Bana ne önerirsiniz, neler yapabilirim, oyuncak, oyun her türlü fikirlerinizi yazarsanız sevinirim.