Laden senapulim top küpesinden klipslisine kadar aldım kızıma. En kullanışlısı bunlar bence. Diğerlerinin tekleri düştü kayboldu. Altın bir de insan üzülüyor🥹
beyzzsenturkk_ senapulim bunu aldık ama çarşamba günü taktırıcaz daha taktırmadık bilerek ayarı düşük aldım küçük bişey olurda kaybolursa falan diye asıl küpesini dedesi alacak bakalım inş kaybolmaz
ekmekarasibal senapulim ellerini çok kulaklarına atıyorlar, çıkarıpta ağzına atar diye korkuyorum ben. Sanırım 2-3 yaşından sonra deldiricem ben😄
Busragokceberra senapulim Fiyatını unuttum babasi almıştı kaç ayar hiç bir fikrim yok.İki kere düşürdük çok şükür buldum ama takılınca malesef düşüyor çok pişmanım kulağını deldirdigim için
senapulim beyzzsenturkk_ kaç ayar ne kadara aldınız bide kaç aylık benimki 9 aylık olacak cesaret edemiyorum sanki deldirmeye
MelindaMelisa senapulim Bizim küpemiz var ama hala kulağını deldirmedik 😂3 yaş 4 aylık kızım daha beklicem gibi