yerlersenietipuf Adetim doğumdan sonra düzenli değil. Şimdi de hafif kanlı akıntı gelmiş ama kan minicik. Geçen ay 19unda regl olmuştum. Düzensiz olduğu için bişey de diyemiyorum. Namaza engel mi şimdi napayım ben ezan a okjndu kizlar bilgisi olan varmi
Sensen20 yerlersenietipuf iğne ucu kadarda olsa kilamazsin canım gusül gerekir kanı bırak kahverengi lekelenme dahi adet kanindandir dinimizde
Aselin_Annesiii Tekrar gusül almalısın bence, gusül alıp namaz kıldıktan sonra tekra lr gelirse biraz bekle bu durum 10 günü geçerse her namaz vaktinde namaz abdestini tazeleyip kılmaya devam edebilirsin. Allah kabul etsin 🤲🏻🤍
yerlersenietipuf Sensen20 ama adetim başladı mı bilmiyorum ki onu. Bu kandan sonra gusül alınca bişey olmaz demi