Merhaba, bende doğum yapalı 2 ay oldu, benim de aynı olmuştu hatta bir gece açılma mı var acaba diye doktora gittim çünkü öyle duruyordu hatta gösterdiğim yakınlarım da aynı düşünmüştü acaba açılma mı oldu diye sol taraf öyle duruyordu sağ tarafta hiç sorun yok gibi duruyordu dikiş başlangıç yeri olduğu için öyle oluyor dedi zamanla da iyileşti 😊