Mcz Kizlar bebeğim 4aylik bundan 2hafta önce ishaldi 2hafta sürdü die gittim doktor bı toz verdi onu kullandım 1hafta şimdide kabız değil ama yapamıyor kakasını başına gelen var mı bişey yapmam gerek mi