Bizim de öyleydi. 4 ay 18 günlük olduk şimdi daha da kötü oldu asla durmuyor bebek arabasında. Bağırıp, ağlayarak ve kendini atmaya çalışarak mücadele ediyor. Ayrıca arabada pusette de durmuyor. 6 aydan sonra kullanılan büyük bebek arabasına da yatırıp denedim onda da durmuyor. Uyumuyor da bebek arabasında ya da arabada pusette. Bu yüzden hiçbir yere gidemiyoruz. Kısa mesafede bile zor oyalıyorum bir yere çıkamaz olduk çıksak bile burnumuzdan geliyor.