Morumsupembemsii Kızlar apse yapan dişinizi antibiyotiğinizi kullandıktan sonra apse geçtikten sonra tedavisini yaptırmadığınız oldu mu tekrar apse yapıyor mu
Minel-inannesi Morumsupembemsii antibiyotik tedavisi bitince iltihap kuruduysa uygun tedaviyi uygulatmak gerekli. Yoksa 1hafta 10 gun icinde yine antibiyotik tedavisi ihtiyaci oluyo.
PeekaBoo_ Morumsupembemsii eğer dişte tedavi edilmesi gereken bir sorun varsa en kısa sürede müdahale edilmedi, antibiyotik sonrası tedavi edilmezse tekrar enfeksiyon kapacaktır