canparem11 Kızlar 33 haftalığım dün sancım var zannettim ilk gebelik meğer enfeksiyon olmuşum o sancı yapıyormuş 🥺 nasıl halledicem
pinkooo_02 canparem11 bende hamileyken 2 defa idrar yolu enfeksiyonu geçirdim doktor toz ilaç verdi suya koyup içmiştim
byp Valla ben gebeyken birkaç kere enfeksiyon geçirdim.ama.ilac kullanacak durumda değildi. Esas doğumdan sonra bir enfeksiyon oldum ilaç kullandım da geçmedi. Suya bol miktarda sirke kattım üç gün hicbisim.kalmadi.
byp Bebegede zararı olmadı rahat rahat rahat emZirdimde. Alıç sirkesiydi diye hatırlıyorum ama elmada olur