Mercece12 1 yaştan sonra ek gıdayı güzel yiyorsa bırakabilirsnz doktorumuz bize öyle önerdi. Ama benim oğlum pek yemez ben bırakmadım o yüzden 21 aya geldik 2 yaşı bari tamamlasın kesicem sonrasında. Yani siz bilirsiniz 2 yaşı bekle diyen doktorda var 1 yaş sonrası gerek yok diyende