ozlem5494 Merveaslan1 benim adetime bir gün kala kaset testte pozitif çıkmıştı, sizin 4 gün geçmiş öyle bişey olsa çıkardı bence. Yine de içim rahat etsin diyorsanız acile gidip kan tahlili verebilirsiniz.
Merveaslan1 Oburiks eşim istiyor ben istemiyorum emzirdiğin için ilaç vs kullanamıyorum eşimde güvenmiyorum çünkü istiyor o inşallah yoktur eğer yoksa gidip implant vs bir çaresine bakacağım
beyoglu67 Merveaslan1 benim 1 hafta gecmisti adetim. Erken gebelik testinde silik çıkmıştı. Gec döllenme olmuş Bence erken gebelik testiyle deneyin. Belki benim gibi gec döllenme olmuş olabilir
Merveaslan1 beyoglu67 inşallah yoktur 😅 bebeğim 1 yaşına girmek üzere küçük daha rabbim isteyene hayırlı evlat nasip etsin