Tövbe tövbe karşınızda ki insanlara ne kadar büyük bir saygısızlık farkında mısınız? Çocuğumuzu evet korumamız gerekiyor gözümüzden sakınmamız gerekiyor ama bu artık psikopatlık derecesine gelmiş sizde bence göndermeyin kendiniz eğitim verin hatta siz ilk okula göndermek yerine evden ders verdirin tövbeler olsun yarabbim ya