Feyekum yani çok iyi araştırıp gerçekten bu alanda iyi bir doktor bulup düzenli kontrollerine gitmek zorunda, korkutmak istemem ama etrafımda çok fazla böyle olup umursamayan insan gördüm hepsinin önce tek tek parmaklarını sonra bilekten ayaklarını ampute etmek zorunda kaldılar hatta maalesef ki bir yakınımızın bu yüzden iki bacağı da diz kapağından ampute edildi şuan tekerlekli sandalyeye mahkum. Eğer doktora gitmez önemsemez üstüne düşmezse ileride çok pişman olur. Çok geçmiş olsun umarım en az hasarla kurtarır 🌸