beyoglu67 bazı doktorlar 6 aydan büyük bebeklere bile öneriyor. Geneli de 1 yaş sonrasına öneriyor sizin çocuk baya büyük yani bi sıkıntı olacağını sanmıyorum. Sadece günün erken saatleri verirseniz iyi olur mesela kahvaltıdan sonra , uyku saatine yakın verilen balık yağı reflüyü tetikleyebiliyor . Ben 14 aylıktan beri kullanıyorum çünkü oğlum balık asla tüketmiyor .