3 hafta önce covid oldum 1 hafta önce beta üstüne 2 gün sonra el ayak oldum sanırım. Doktorum daha önce görmemiş hasta olarak merak ettim yaşayan oldu mu. Yemek yemek su içmek konuşmak bile çok zor agzımın içi yüzlerce aft dolu diş etleri dil altı damak boğaz bademcikler herşey. Burnumun kenarları sarı sıvılce gibi bişeyler agzımın çevreside oyle. Bir de parmak uçlarım kırmızı benekli ama en zorlayan yemek konuşmak 🥲 var mı yaşayan iyiye mi gidiyorum onu bile anlamıyorum