Beyzcn sema_068 anüsün kenarlarında kızarıklık vardı o zaten alerjik reaksiyon gösteriyor o yüzden kızarık olması normal demişti ama alerji belirtileri azaldıkça orası tabi ki düzeldi
Minikkuzum1011 sema_068 doktor değiştirin bence. Çünkü benim bebeğimde hiç bir zaman kanlı kaka ve döküntü olmadı.
Beyzcn sema_068 eğer alerjik bebek ise özel mama kullanmanız gerekirdi doktor o şekilde yönlendirmeli normal mamanın içeriğinden dolayı bebek rahatsız olur gazı olur ağrısı olur yani alerjik bebeğe alerjik mama
sema_068 Beyzcn mukus da sürekli gördüğüm bir şey değil. 1 2 kere oldu. Popo etrafında kızarıklık var evet. Bide sürekli ıkınmaktan gaz sebebiyle makatta çatlak oluştu. Bilmiyorum alerjik mi yoksa çok gazlı bir brbek mi