aysesmsk ben bebeğime iva natura markasının yağını almıştım ve her banyo sonrası masaj yapıyordum fakat bebek yağları ciltteki gözenekleti tıkadığı için cildinde kuruluk oldu doktorumuz da nemlendirici sürmemizi tavsiye etti bu arada bütün vücuduna masaj yaptıktan sonra sadece elinde kalanı alnına sürebilirsin demişti