Bebeğim 2 ay 8 günlük 7 kilo, doktor 3,4 saatte bir emzir yoksa ileride obez olur dedi ama bebek durmuyor her an meme istiyor vermeyince ortalığı yıkıyor öyle bir bağırıyor ki onunla ben de ağlıyorum ne yapacağım bilmiyorum artık tükendim hiçbir şeye yetemiyorum bununla nasıl başa çıkacağım emzirmesem ağlamasına dayanamıyorum sürekli emzirsem gaz sorunu iki katına çıkıyor psikolojim alt üst oldu sürekli yorgun halsizim ölü gibi dolaşıyorum 😢🥺