majko madicalpark bahcelievler cocuk cerrahide yaptirdik sargi bezi yoktu bardak kullandirmadi sadece kendi bezine bagladik kremleri bocalayip ilk ciste bile aglamadi ertesi gun gezmeye gtitik o kadar sorunsuz ve rahat gecti oglum hic aglamayinca cok rahatladm ve mutlu oldum ben de 5 gun olmadan da dikisleri dusmeye basladi biz cok memnun kaldik. 2 aylikken yaptirdik ne kadar erken o kadar hizli ve kolay kucukse hemen yaptirin oneririm hastaneyi de doktorumuzu da