Bende ne oldu benim kızıma diyordum meğer benimle aynı dertte başka anneler de varmış kızım bir hafta sonra bir yaşına girecek ve iştah diye bisey kalmadı sabahtan beri kaç kere yemek hazırladım 2 kaşık zorla yiyor oda peşinden koştura koştura sonra da açlıktan ağlıyor