Bebeğim 26 günlük ilk doğduğu zamanda böyle pembelik olmuştu o zamanlar sütüm daha inmemisti bebek doymuyordu doktor haftaya devam ederse gel mamaya başlayalım dedi haftaya geçmişti sütüm indi bebeğim doymaya başladı çünkü günlük 5-6 bez değiştiriyorum bunun 3 tanesi kakali bez şimdi yine olmaya başladı ama bebeğim doyuyor çünkü aç olan bebek durmaz ağlar hem de günlük 5-6 bez çıkmaz diye biliyorum var mı başına gelen doktora randevu aldım ama daha var için içimi yiyor