Mlkkrm Kızlar ya ben regl döneminde şişiyorum hata tartıda fazla cıkıyorum o hafta kilo veremıyorum bu normal mi ? Sizdede böylemi ? Cok şükür 40 günde 10 kg verdım yıne aynı şekil yiyorum ama bugun tartıda fazla cıktım regl olmusum
Aslan2103 Mlkkrm regl onceai normal vucut şişiyo odem oluyo falan. Maydonoz limonlu su yapip icin odem attirir eskiden hep oyle yapardimm
Snm1234 Mlkkrm normal canım ödem oluşuyor ve regli zamanı kilo vermek zorlaşıyor. Detoks suları yapabilirsin kendine, yeşil çay içebilirsin ödemi atmana yardımcı olur şişkinliğini alır