Elistos1 Bebeğim 2,5 aylık dünden beri ishali var ve burnu tıkalı aspiratörle açıyorum ama ishale çözümü olan var mı
Hils Elistos1 İshal olayını ayırt edemediğim için sormak istiyorum çünkü doğduğundan beri kakasi hep cıvık. Bizde 3aya yaklaşıyoruz günde 3 4 kez kaka yapar. Her sulu kaka ishal mi acaba. Siz ishal olduğuna nasıl karar veriyorsunuz?
Elistos1 Hils bizimki de sürekli sulu kaka yaptı bu zamana kadar ama günde 5 kereden fazla yapıyorsa ishal demekmiş bizimki bugün bir bezinde 3 kere yaptı o yüzden ishal diyebiliyorum