Diverso ilk oğlum da yanına yatarak uyuttum hep hala da öyle.
İkinci oğlumda da ilk doğduğundan 4 aylık olana kadar yanimda uyuttum daha sonra besige geçtik beşikte sallanarak uyuyor bazende kendi kendine uyuyor
Bn iki çocukta da uyku sorunu yaşamadim sadece diş ve hasta dönemlerinde yaşadım yaşıyorum diyelim.