Benim oğlumda 4 ay 26 günlük ama 4 üç aya girdiğimizden beri gece uykuları berbat olmuş sayamıyorum artık kaç kez kalktığını meme de uyuya kalıyorum artık o ne içiyor ne yapıyor bilmiyorum . Bazen diyorum ne ara memeye aldığımı artık yorgunluktan bayılıyorum . Bugün de üç kez uyudu gündüz oda yarım saat tek uyumuş her seferin de şimdi de uykuya aldım yarım saattir salıyorum bakalım ne zaman bayılacak ve gece ne kadar uyanacak . Gündüz uykusunu üçe indirin deniliyor ama bende asla yaramıycak düşünüyorum çünkü benim bebek huysuz bir bebek bir saatti bir saatini asla tutmuyor :(