sydc Ama daha yolun başındasınız. Ben de sandım emzirme süreciniz bitti öyle kaldı falan. Şuan bu boyut memede var olan süt miktarına göre değişiyor. Sağ meme daha çok süt üretiyorsa o daha şiş olur falan.
Boyutun nasıl kaldığı emzirme bittikten sonra anlaşılacak.
Siz sütyen giymeye özen gösterin. Balensiz pamuklu sütyenler. Şekli korumaya yardımcı olur.
Üç bebe emzirdim herangi bir fark veya eşitsizlik görünmüyor - hala emzirme sürecim bitmediği için de olabilir - bunun ev içinde dahi sütyen çıkarmamaya bağlı olduğunu düşünüyorum. Tabiki genetik faktörler de..