1 aya kadar bebeğim 2 saatte bir kendi uyanıp emiyodu şimdi 3-4 saat kalkmıyo sabah ve geceleri kendim kaldırınca 5 dk emip geri yatıyo acaba acıkmadığı için mi emmiyodur sarılık riskimiz yok gelişimide iyi 1 aylıkken ne kadar sürede beslenmeleri yeterli acaba